.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تولیت حرم حضرت امام خمینی (ره) در بیانیه‌ای به مناسبت عملیات «وعده صادق» تصریح کرد: عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی، موجب افتخار است و باید به قدرت ملی خود ببالیم. عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است/ همه باید به قدرت ملی خود ببالیم
تولیت حرم حضرت امام خمینی (ره) در بیانیه‌ای به مناسبت عملیات «وعده صادق» تصریح کرد: عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی، موجب افتخار است و باید به قدرت ملی خود ببالیم.(ادامه)
ما باید شرایط را برای اقلیت حاکم تنگ کنیم. منظور من این نیست که ما مبارزه مدنی کنیم، منظورم این است که این‌ها راحت نباشند.

این جماعتی که الان در مجلس و دولت حاکمند، سوابق و ریشه‌های آن‌چنانی ندارند/ باید شرایط را برایشان تنگ کنیم؛ راحت نباشند/ نباید امیدمان را از دست بدهیم
ما باید شرایط را برای اقلیت حاکم تنگ کنیم. منظور من این نیست که ما مبارزه مدنی کنیم، منظورم این است که این‌ها راحت نباشند. (ادامه)
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی که متوجه شده است، همراهی اخیر ایشان با آمریکا و اسرائیل از نگاه این و آن پنهان نمانده است، به ترفند فرار به جلو متوسل شده ... عدم شرکت در انتخابات را «‌همراهی با مردم‌» نامیده؛ کدام مردم؟
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی که متوجه شده است، همراهی اخیر ایشان با آمریکا و اسرائیل از نگاه این و آن پنهان نمانده است، به ترفند فرار به جلو متوسل شده ...(ادامه)
سفیر یمن در تهران گفت: در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به کشورمان هر هدفی در تیررسامان باشد می‌زنیم و این بخشی از پاسخ ما به این تجاوز است. هر هدفی در تیررس باشد می‌زنیم
سفیر یمن در تهران گفت: در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به کشورمان هر هدفی در تیررسامان باشد می‌زنیم و این بخشی از پاسخ ما به این تجاوز است.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
همیشه آرزوی جنگ مستقیم با اسرائیل و آمریکا را داریم/ ما از آمریکا نمی‌ترسیم و همۀ ملت یمن مقابل آن‌ها خواهند ایستاد/ به اروپایی‌ها توصیه می‌کنیم منافع خودشان را به خطر نیندازند ....(خبر)
(ادامه)
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد. رویترز: فرمان جنگ را ایران صادر کرد؛ اما بی‌خبر بود!
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد.(ادامه)
شبکه «من‌وتو» در کنار سایر رسانه‌های ضدانقلاب نتوانسته آن‌طور که باید به اندازه‌ای که هزینه دارد، تأثیرگذار هم باشد و قطعا این مسأله یکی از دلایل پایان آن است. اپوزیسیون چگونه یک ساله شکست خورد و سقوط کرد؟
شبکه «من‌وتو» در کنار سایر رسانه‌های ضدانقلاب نتوانسته آن‌طور که باید به اندازه‌ای که هزینه دارد، تأثیرگذار هم باشد و قطعا این مسأله یکی از دلایل پایان آن است.(ادامه)
باشگاه سپاهان برای پرداخت قرارداد یک بازیکن دیگر مبلغ ۵ میلیارد تومان برای کارگزار او در نظر گرفته است. افشاگری جدید سازمان لیگ علیه باشگاه سپاهان
باشگاه سپاهان برای پرداخت قرارداد یک بازیکن دیگر مبلغ ۵ میلیارد تومان برای کارگزار او در نظر گرفته است.(ادامه)
درحالی که در دعوا بین زن و شوهر ابراز محبت کلامی ضروری است. باید بگوییم من، چون دوستت دارم و نمی‌خواهم در عصبانیت حرفی بزنم که دلت بشکند. فعلا نمی‌خواهم بحث را ادامه بدهم. هروقت آرام شدیم حرف می‌زنیم! کلماتی که در دعوای زوجین معجزه می‌کند!
درحالی که در دعوا بین زن و شوهر ابراز محبت کلامی ضروری است. باید بگوییم من، چون دوستت دارم و نمی‌خواهم در عصبانیت حرفی بزنم که دلت بشکند. فعلا نمی‌خواهم بحث را ادامه بدهم. هروقت آرام شدیم حرف می‌زنیم!(ادامه)
«مردی که وقتی به خانه وارد می‌شود، خنده‌ها می‌خشکد و با صدای قدم‌هایش، همه‌جا ساکت می‌شود.» «مردی که صبح تا شب، برای رفاه خانواده‌اش به قول خودش جان می‌کند و آخر شب، جیب‌های پرپولش را به آن‌ها هدیه می‌کند.» برای دخترتان با این اصول پدری کنید
«مردی که وقتی به خانه وارد می‌شود، خنده‌ها می‌خشکد و با صدای قدم‌هایش، همه‌جا ساکت می‌شود.» «مردی که صبح تا شب، برای رفاه خانواده‌اش به قول خودش جان می‌کند و آخر شب، جیب‌های پرپولش را به آن‌ها هدیه می‌کند.»(ادامه)
ورزش سه نوشت: کمیته فنی باشگاه استقلال نظر نهایی خود را درباره گزینه‌های سرمربیگری این تیم اعلام کرد. گزینه‌های نهایی استقلال مشخص شدند
ورزش سه نوشت: کمیته فنی باشگاه استقلال نظر نهایی خود را درباره گزینه‌های سرمربیگری این تیم اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز :  ۲ روز پس از برکناری مدیرعامل سابق نساجی مازندران و تسویه حساب مالک باشگاه با هرناندز، در حالی حدس و گمان ها درباره گزینه برای سرمربی گری مطرح است که پیام اخیر ساکت الهامی .... الهامی در حوالی نیمکت نساجی مازندران / خداحافظی ساکت از هوادار
شمال نیوز : ۲ روز پس از برکناری مدیرعامل سابق نساجی مازندران و تسویه حساب مالک باشگاه با هرناندز، در حالی حدس و گمان ها درباره گزینه برای سرمربی گری مطرح است که پیام اخیر ساکت الهامی ....(ادامه)
پشت پرده دعوای خیابانی جنیفر لوپز و همسرش لو رفت
بن در حالی که قهوه یخی بزرگش را می‌نوشید، گوش به گوشش پوزخند می‌زد، در حالی که جنیفر لبخند می‌زد و با او چت می‌کرد، در حالی که یک نوشیدنی داغ کوچک حمل می‌کرد. اما بعدا یکی از افراد نزدیک به این زوج گفت:" بن همیشه از عکاس‌هایی که دنبالش راه می‌افتند و تک تک لحظات را ثبت می‌کنند متنفر است و او از عکاس‌ها کلافه بوده و نه جنیفر"(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بیانیه وزارت اطلاعات درمورد حوادث مدارس کشور: مواد سمی در مدارس پخش نشده اما عوامل غیرسمی موجب ایجاد هراس شده است/ نقش اردوگاه خصم در شکل‌گیری و استمرار غائله‌ی مدارس(خبر)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: (ادامه)
شمال نیوز: نخستین تمرین تیم فوتبال نساجی زیرنظر کارلوس هرناندز، مربی ۳۸ اسپانیایی از ساعت ۱۸ دیروز در زمین ورزشگاه کارگران آغاز شد.
اولین تمرین نساجی با سرمربی اسپانیایی / کری عجیب کارلوس هرناندز با خط و نشان برای تیم‌های لیگ برتر/ نه رئال، نه بارسا؛ فقط نساجی!
شمال نیوز: نخستین تمرین تیم فوتبال نساجی زیرنظر کارلوس هرناندز، مربی ۳۸ اسپانیایی از ساعت ۱۸ دیروز در زمین ورزشگاه کارگران آغاز شد. (ادامه)
علی یزدی‌خواه نماینده تهران در مجلس پیرامون طرحی که نوباوه در صحن مطرح کرد، گفت: «در این طرح بناست که جرم‌انگاری رد و بحث تخلف مطرح شود که این اقدامات تخلف محسوب شود». مجازات جدید «کشف حجاب» و «برهنگی» مشخص شد
علی یزدی‌خواه نماینده تهران در مجلس پیرامون طرحی که نوباوه در صحن مطرح کرد، گفت: «در این طرح بناست که جرم‌انگاری رد و بحث تخلف مطرح شود که این اقدامات تخلف محسوب شود».(ادامه)
بر اساس یک مطالعه‌ جدید، افراد مبتلا به بی‌خوابی در مقایسه با افرادی که اختلال خواب ندارند، در یک دوره پیگیری متوسط ۹ ساله، حدود ۷۰ درصد بیشتر در معرض خطر حمله قلبی‌ قرار دارند.

خطر حمله قلبی در این افراد بیشتر است
بر اساس یک مطالعه‌ جدید، افراد مبتلا به بی‌خوابی در مقایسه با افرادی که اختلال خواب ندارند، در یک دوره پیگیری متوسط ۹ ساله، حدود ۷۰ درصد بیشتر در معرض خطر حمله قلبی‌ قرار دارند. (ادامه)
هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز با برگزاری 5 دیدار آغاز می‌شود. گذر ساکت الهامی به نساجی افتاد
هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز با برگزاری 5 دیدار آغاز می‌شود.(ادامه)
مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اعتقاد دارد داوران باعث جنجالی شدن مسابقه این تیم مقابل پرسپولیس شده‌اند. حرف‌های عجیب مازیار زارع بعد از جنجال دیدار مقابل پرسپولیس
مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اعتقاد دارد داوران باعث جنجالی شدن مسابقه این تیم مقابل پرسپولیس شده‌اند.(ادامه)
وقتی قماربازهای کلاهبردار دایه دلسوزتر از مادر می شوند
می گویند آب که سربالا برود قورباغه هم ابوعطا می‌خواند. حالا شده حکایت این روزها و قماربازان اینستاگرامی؛ همان چهره‌هایی که با کلاه گذاشتن سر جوان‌ها در سایت‌های شرط بندی و هک کردن حساب ها و خالی کردنشان هزاران خانواده را به خاک سیاه نشاندند و آن ور برای خودشان زندگی لاکچری راه انداخته‌اند. حالا لم داده در استخر و سونای خانه هایشان برای جوان های ما نسخه می پیچند.(ادامه)
روایتی از شهادت حسین اوجاقی توسط آشوبگران
مادر بسیجی شهید حسین اوجاقی می گوید: او که زائر زیارت اربعین بود از مولایش حسین( ع) برای 2 فرزند پسرش عاقبت به خیری طلب کرده بود و وقتی خبر شهادت پسرش را به او می‌دهند می‌گوید آقاجانم چقدر زود دعایم را برآورده کردی و برایم افتخاری شد تا مادر شهید باشم.(ادامه)
کیهان نوشت: پرواضح است پس‌ازآنکه طی یکی دو روز آینده، مرزبندی‌ها شفاف‌تر و صف شهروندان از اشرار جدا شود، مردم با بصیرت و انقلابی ایران چنان صحنه‌گردانی می‌کنند که بار دیگر تیر دشمنان نظام به سنگ می‌خورد. دیروز هم جمعی از شهروندان در نقاط مختلف کشور و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به ماجرای درگذشت مهسا امینی تجمع کردند و خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند؛ خواسته مردم آگاه ایران این است؛ «به جنایتکاران امان ندهید.»» کیهان: طی یکی دو روز آینده مردم انقلابی وارد صحنه می‌شوند؛ به جنایتکاران امان ندهید
کیهان نوشت: پرواضح است پس‌ازآنکه طی یکی دو روز آینده، مرزبندی‌ها شفاف‌تر و صف شهروندان از اشرار جدا شود، مردم با بصیرت و انقلابی ایران چنان صحنه‌گردانی می‌کنند که بار دیگر تیر دشمنان نظام به سنگ می‌خورد. دیروز هم جمعی از شهروندان در نقاط مختلف کشور و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به ماجرای درگذشت مهسا امینی تجمع کردند و خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند؛ خواسته مردم آگاه ایران این است؛ «به جنایتکاران امان ندهید.»»(ادامه)
قوانین عجیب و سختگیرانه انیشتین برای همسرش!
میلوا ماریچ یکی از معدود زنانی بود که در موسسه پلی تکنیک زوریخ درس خواند و همان جایی که وی با انیشتین دیدار کرده و عاشق او شد.(ادامه)
اولین کسی که به سیدجلال پیشنهاد مربیگری داد
شنیدیم اولین نفری که به سید جلال حسینی پیشنهاد مربیگری در پرسپولیس را داده یحیی گل محمدی بوده است.(ادامه)
شمال نیوز: تیم نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال امروز به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود. مصاف آلومینیوم اراک و نساجی این بار در لیگ برتر
شمال نیوز: تیم نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال امروز به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.(ادامه)
نساجی و آلومینیوم دوباره به هم رسیدند
تیم نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال امروز به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.(ادامه)
شمال نیوز : تیم نساجی مازندران با پیروزی مقابل استقلال در ضربات پنالتی،به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال صعود کرد صعود نساجی به نیمه نهایی جام حذفی با شکست استقلال
شمال نیوز : تیم نساجی مازندران با پیروزی مقابل استقلال در ضربات پنالتی،به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال صعود کرد(ادامه)
فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به یک ابر قدرت جهاتی تبدیل شده است، گفت: تجاوز هر کشوری به ایران با سیلی محکم جمهوری اسلامی همراه است. تجاوز هر کشوری به ایران با سیلی محکم جمهوری اسلامی همراه است
فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به یک ابر قدرت جهاتی تبدیل شده است، گفت: تجاوز هر کشوری به ایران با سیلی محکم جمهوری اسلامی همراه است.(ادامه)
دغدغه گل‌ محمدی مقابل نساجی‌!
تیم فوتبال پرسپولیس در بحرانی ترین شرایط ممکن به مصاف نساجی مازندران می‌رود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 8 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.215 seconds.